SILGIMAR

SC SILGIMAR PROD SRL je rumunska trgovinska kompanija osnovana 2012. godine, otvorila je u Ploiesti-Prahova, severnoj zoni radnu jedinicu, Industrijsko pranje veša pod sopstvenim imenom VASH FOR IOU, čiji su ciljevi pružanje specijalizovanih usluga u oblasti tekstila pranje, kao i ojačano partnerstvo kroz kvalitet i postojanost usluga pranja, kroz razvoj sa privlačenjem sredstava za investicije opreme i inovacija najnovije generacije, kao i kvalifikacija i specijalizacija zaposlenih koji se obraćaju operaterima u površina:

  • HORECA turizam, operateri velnes područja, poslovne kancelarije, hrana, hemikalije i ostalo.
  • Industrijski subjekti.
  • Bolnice i medicinske laboratorije.
  • Institucije i kompanije sa delatnostima u oblasti prehrambene industrije (mesna industrija i sirevi).
  • Korporativni klijenti koje predstavljaju velike međunarodne kompanije.
  • MSP klijenti, ovaj segment uključuje mnoštvo malih i srednjih preduzeća.
  • Vojne jedinice.

SC SILGIMAR PROD SRL kompanije VASH FOR IOU Ploiesti pruža usluge koje se sastoje od: sakupljanja, transporta, pranja aseptinka i peglanja posteljine (jastučnice, obični krevet i pokriveni čaršavi, peškiri, kućni ogrtači) stolnjaka i drugih predmeta (ćebad, zavese , čitav niz odevnih predmeta) i tepiha.

U okviru tehnološkog procesa, svi koraci u operativnom toku su obezbeđeni prema

postojeće standarde primenom upravljanja kvalitetom i ispunjavanjem svih kvalitativnih

primenjeni i sertifikovani standardi:

  • Sistem upravljanja kvalitetom prema SR EN ISO 9001: 2015,
  • Sistem upravljanja zaštitom zdravlja i bezbednošću na radu – u skladu sa OHSAS 18001 standardom i
  • Sistem upravljanja životnom sredinom prema SR EN 14001: 2015.

Aseptično pranje po najvišim standardima, rezultiralo je poboljšanjem usluga u odnosu na one kojima se rukuje klasičnom metodom, zbog automatizacije opreme, što će dovesti do povećanja broja klijenata i zadovoljstva postojećih.

Tehnološki tok pruža 2 oblasti:

  • Prljavo područje – respektivno
    Čisto područje – aseptično

Ta dva dela, čista i prljava, moraju biti odvojena fizičkom pregradnom pregradom (pregradni zid, veš mašine sa higijenskom pregradom).

Na prljavom mestu se izvode sledeće operacije:

  • primanje prljavog platna;
  • sortiranje donjeg rublja po vrstama predmeta;
  • uklanjanje sekreta i izlučivanja ako je potrebno;
  • proces pranja;
  • pranje i dezinfekcija kolica i kontejnera.

Sledeće operacije se izvode u čistom prostoru:

  • sušenje čistog platna;
  • peglanje donjeg veša;
  • skladištenje čistog platna;
  • predajući odeljenju čistu posteljinu.

Pri prelasku iz jednog dela veša u drugi, osoblje je potrebno da promeni radnu uniformu koja prolazi kroz svlačionicu filtera. Iz tog razloga uniforme osoblja u ta dva područja moraju biti različitih boja.

Osoblje koje radi na prljavom mestu mora svakodnevno nositi čistu zaštitnu opremu od šimbata. Osoblje koje radi u čistom prostoru mora barem nedeljno da menja opremu. Rukavice koje se koriste za sortiranje su jedinstvene.

Navedene aktivnosti mogu se obavljati samo u praonici sa septičkom barijerom, jer je samo u takvom prostoru isključen rizik od kontaminacije ili zaraze osoblja, a predmetnim predmetima se rukuje i pere efikasno, u optimalnim bezbednosnim uslovima.

Dakle, potrebno je postojanje 2 područja: u „prljavom“ delu (septičkom), posteljina se prima, sortira i pere, dok se u „čistom“ (aseptičnom) delu suši, pegla i čuva do predaje. Osoblje je obavezno da nosi uniforme posebno kreirane za svaku oblast.

Besprekoran tekstil za HORECA

Naša briga i poštovanje za vaše kupce.

Mi se brinemo o našoj brizi i poštovanju vaših kupaca kroz kontrolisani proces pranja, sa najsavremenijom opremom, koja je fabrički obezbeđena za potpuno automatizovan proces pranja, peglanja i pakovanja.

Istovremeno, kroz tehnološki proces obezbeđujemo kontrolisanu higijenu vašeg tekstila, zaštitu zdravlja vaših klijenata kroz procese hemijske dekontaminacije netoksičnim deterdžentima koje su odobrili Ministarstvo zdravlja i Ministarstvo životne sredine, termičku dekontaminaciju visokim temperatura krečnjaka, tako da na kraju tehnološkog procesa. imate tekstil sa visokim stepenom sterilizacije sa posebnim estetskim aspektom, prijatnog mirisa, tako da vaše besprekorno oprano i ispeglano platno nudi zaštitu i sigurnost svojim kupcima, ali i utehu zbog svega što cene vaši gosti.

Garancija higijene i sigurnosti prema vama kao našem klijentu, ali i prema vašim gostima u pogledu zdravlja i čistoće vašeg donjeg rublja, dokazuje se laboratorijskim sertifikatima izdatim od strane akreditovanih instituta, a sve ove analize vrše se u okviru programa samokontrole našeg kompanija nakon uzorkovanja za mikrobiološku analizu tekstila koji operu i peglaju operatori naše kompanije.

Na ovaj način kroz svoju brigu i poštovanje prema vašim klijentima, uz sigurnost, gostoljubivost i udobnost, nudimo najvažniji kriterijum za odabir klijenta za smeštaj u vašem hotelu ili pansionu i restoranu, a to su higijena i njegova sigurnost.

Medicinski domen

Higijena je zdravlje.

Higijena osigurana tehnologijom visokih performansi.

Jedna od glavnih briga delatnosti u našoj kompaniji, stalni, kao i stalni cilj delatnosti pružanja usluga pranja veša, odnosi se na standardizaciju u procesu proizvodnje standardizovanih postupaka uz njihovo strogo poštovanje u pogledu sortiranja, pranja, dezinfekcije, dekontaminacija, peglanje, pakovanje i transport tekstila za naše kupce.

Ovi interni postupci su u skladu sa normativnim aktima SZO 994/2004 i SZO 916/2006 koji uspostavljaju pravni okvir za identifikaciju i prijavljivanje intrahospitalnih infekcija.

Saradnja koju imamo sa specijalistima iz oblasti epidemiologije, učešće na specijalizovanim kursevima koje organizuje Direkcija za javno zdravlje o povećanju efikasnosti i efikasnosti programa nadzora i kontrole u ​​bolnicama postavili su temelje za razvoj internih procedura o higijenskim uslovima i izuzetno svestan i ozbiljan pristup poštovanju ovih postupaka od strane osoblja naše kompanije.

Smanjenje rizika od bolničkih infekcija, zaštita pacijenata, osoblja i sprečavanje kontaminacije bolničkog okruženja ciljevi su vezani za kvalitet usluga pranja veša, kvalitet koji se ogleda u mentalnom komforu pacijenata i medicinskog osoblja. hotelski standard kvaliteta.

Sve usluge pranja rublja koje nudi naša kompanija nameću i poštuju pravila sljedivosti tekstila u cilju upravljanja i prerade bolničkog platna, počev od sakupljanja prljavog platna iz medicinske jedinice od strane specijalizovanog osoblja i do isporuke gotovih proizvoda na medicinsko odjeljenje koji su podignuti.

Sc Silgimar prod srl je primenio sistem upravljanja kvalitetom koji predstavlja ukupnost aktivnosti koje se sprovode u cilju postizanja ciljeva vezanih za kvalitet optimalnom upotrebom sopstvenih sredstava

Za optimalan rad efikasne usluge pranja veša, što je glavni prioritet uključen u plan aktivnosti pranja veša naše kompanije, stručno usavršavanje osoblja je stalni zadatak, koji obrađuje, verifikuje i efikasno nagrađuje rukovodstvo kompanije zaposlenima u kompaniji Sc Silgimar srl.

Akreditovani smo za ISO 9001.

Medicinsko-socijalni centar

Čistoća je temelj zdravlja.

Nudimo usluge industrijskog pranja i jedinice za socijalnu pomoć razumevajući i podržavajući njihovu važnu ulogu u pružanju nege, medicinskih i socijalnih usluga ljudima sa medicinskim i socijalnim potrebama.

Naša ponuda specijalizovanih usluga pranja rublja / tekstila namenjena je jedinicama medicinske i socijalne pomoći osnovanim kao stambene ili dnevne ustanove pružanjem usluga na odvojenoj liniji za pranje u mašinama za pranje veša sa higijenskom barijerom, peglanjem na visokim temperaturama u kalandrima posebne ponude visoke termičke dekontaminacija prilagođene ambalaže prema zahtevu kupca i prevoz u automobilima koje je odobrila Direkcija za javno zdravlje.

Vojni domen

Čistoća je najlepše kuvanje.

Jedno od područja u kojem smo prisutni je profesionalno pranje veša za vojnu opremu, kasarne i uopšte sve potrebe vezane za higijenu tekstila u ovom sektoru.

Vojno polje kroz posebnosti smeštaja kao i trenutne aktivnosti sprovedene, kako u vojnim jedinicama, tako i u kampovima za obuku, u kampu ili tokom drugih specifičnih aktivnosti, raznolikost vrsta i materijala opreme, kao i pošto zahtevi u vezi sa vremenom reakcije – pranjem i predajom opreme, kao i kvalitetom pruženih usluga, predstavljaju stalnu garanciju ocene delatnosti naše kompanije, ovom važnom oblašću delovanja.

 

 

Da bismo udovoljili zahtevima i kriterijumima za saradnju za svakog klijenta, formulišite zahtev za ponudu na adresu e-pošte: radu.roatis@iahoo.com

Kontakt informacije:
Bulevardul Republicii 295, Ploiești, 100071, Rumunija

Radu Roatis
General Manager
radu.roatis@yahoo.com

 

SmartVizor rešenje za upravljanje tekstilom

Inovativno rešenje kroz koje:

  • Smanjite svoju potrošnju na inventar tekstila.
  • Eliminišite ljudske greške pri brojanju i sortiranju prilikom predaje i prijema tekstila.
  • Uklonite smeše ili curenje tekstila u vešu.
  • Imate evidenciju o svim tekstilima, u realnom vremenu, kako u vašoj jedinici, tako i u vešu.
  • Znatno smanjite vreme brojanja i sortiranja i greške prilikom isporuke / prijema u / iz veša.

Kako sistem funkcioniše? * Pametni CIP-ovi su priloženi uz svaki tekstilni predmet.

* Svaki CIP sadrži sledeće informacije:

  • vlasnik predmeta
  • naziv članka;
  • broj pretrpljenih pranja;
  • kompletna istorija – datum, vreme, minut kada je: preuzet od kupca, predat delegiranom vozaču veša, obrađuje, ponovo predat vozaču na isporuku kupcu.
  • CIP se očitavaju sa udaljenosti od 10 metara pomoću prenosnih čitača / fiksnih antena.
  • Moguće je pratiti sledljivost tekstila u različitim fazama protoka od trenutka preuzimanja tekstila, do trenutka njihove isporuke.

Prednosti:

  • Brojanje i vaganje predmeta vrši se automatski, vaučer za primopredaju / primanje izdaje se za 3 sekunde.
  • U bilo kom trenutku znate lokaciju svojih članaka.
  • Smanjite gubitke zaliha do 98%.
  • Možete videti starost zaliha tekstila.
  • Možete da napravite prognozu potrebnih kupovina u zavisnosti od brzine pranja i veka upotrebe predmeta.
  • Pregledajte u realnom vremenu statuse naloga, stavki i možete proceniti tempo aktivnosti putem interne upravljačke kontrole.
  • Štedi vreme prilikom predaje / preuzimanja tekstila, eliminišući izgubljeno vreme potrebno za brojanje i inventarizaciju predmeta.

ZamisliTE:

  • Samo jednim klikom možete saznati zalihe tekstila bilo kada i bilo gde.
  • Tačno znate gde se nalaze (u vešeraji ili u vašoj jedinici).
  • U bilo kom trenutku znajte kroz koliko pranja je prošao svaki predmet i stepen njegovog trošenja.
  • Vaši zaposleni više neće morati da troše vreme brojeći, sortirajući i tražeći lokaciju tekstila, moći da se na ovaj način posvete drugim unutrašnjim aktivnostima.
  • Instaliranjem RFID kapija, nijedan kupac, zaposleni ili druga osoba neće moći „greškom“ da napusti jedinicu sa tekstilnim predmetima koji su vaše vlasništvo.
  • SC SILGIMAR PROD SRL, kao korisnik, sprovodi projekat „DIVERIFIKACIJA I PROŠIRENJE KAPACITETA ZA PRANJE I ČIŠĆENJE TEKSTILA“, kod MiSMIS 110642, finansiran iz Regionalnog operativnog programa 2014-2020, Prioritetna os 2 – Poboljšanje konkurentnosti malih i srednja preduzeća; Investicioni prioritet 2.2-Podrška stvaranju i proširenju naprednih proizvodnih kapaciteta i razvoju usluga “.

Ukupna vrednost projekta je 7.561.699,87 leja, od čega je vrednost nepovratnog finansiranja 4.492.629,42 leja, odnosno vrednost nepovratnog finansiranja iz ERDF-a od 3.818.735,01 leja i vrednost nepovratnog finansiranja iz državni budžet od 673.894,41 leja.

S.C.SILGIMAR PROD S.R.L., sa sedištem u selu Garvan, opština Jijila, ul. Scolii, br. 28, okrug Tulcea, najavljuje početak projekta „DIVERZIFIKACIJA I PROŠIRENJE SPOSOBNOSTI ZA PRANJE I ČIŠĆENJE TEKSTILA“ u opštini Ploiesti, bulevar Republikei, br. 295, Bl. Corp C1 – Prostori 1 i 2, počev od 01.07.2017.

Opšti cilj projekta: ima za cilj poboljšanje ekonomske konkurentnosti SC SILGIMAR PROD SRL, inicijalnim ulaganjem u diverzifikaciju proizvodnje postojeće uslužne jedinice kupovinom opreme za pranje i hemijsko čišćenje visokih performansi, nakon prilagođavanja tržištu jačanje kapaciteta za promociju usluga.

Specifični ciljevi projekta:

  • SO1 – Povećanje operativne dobiti za preko 10% u trećoj godini nakon završetka investicije u poređenju sa nivoom zabeleženim u prethodnoj finansijskoj 2016. godini, kao rezultat uvođenja novih usluga aseptičnog pranja u okviru kompanije SC SILGIMAR PROD SRL
  • OS2 – Povećanje broja zaposlenih za 2 osobe, od kojih je jedna osoba u kategorijama u nepovoljnom položaju, u poređenju sa pisanim brojem zaposlenih u 2016. godini
  • OS3 – Uvođenje i razvoj inovativnih usluga na nivou preduzeća diverzifikacijom delatnosti, kupovinom nove tehnološke opreme, poštujući principe poboljšanja kvaliteta životne sredine i povećavajući energetsku efikasnost kupovinom energetski efikasne opreme i efikasnosti osvetljenja u prostoru u kome se nosi aktivnosti, kao i minimiziranjem stvorenog otpada.

Period implementacije projekta je 50 meseci: odnosno od 13.06.2018 do 31.08.2021.

Dodatne informacije o projektu mogu se dobiti od SC SILGIMAR PROD SRL sa sedištem u Ploeštiju

LOKACIJA