Marketing
Na sajmovima, kao jedinstvenim privrednim događajima, prava je prilika da se sveobuhvatnom propagandnom kampanjom na atraktivan i upečatljiv način firme predstave domaćim i stranim izlagačima, poslovnoj publici i posetiocima iz zemlje i inostranstva. Za internet izdanje Međunarodnog poljoprivrednog sajma pripremljene su posebne sponzorske ponude, u kojima je zastupljena široka lepeza usluga i omogućen zapažen, atraktivan i upečatljiv nastup.
Opredeljenjem za pakete stičete zvanje Prijatelj Poljoprivrednog sajma online, Sponzor hale ili Sponzor događaja. Za darodavce u Poklon igri pripremljene su posebne ponude.
Strateški partner Novosadskog sajma Generali Osiguranje Srbija prepoznao je prednosti nastupa na virtuelnom Sajmu i podržao događaj kao Generalni sponzor. Al Dahra učestvuje kao Zlatni sponzor. Ministarstvo poljoprivrede Češke Republike sa kompanijama u oblasti agrara iz te države organizuje kolektivnu izložbu kao Zemlja partner.